محل لوگو

شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت


استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب نه تنها بر روی عملکرد قطعات لپ تاپ تاثیر می گذارد بلکه سبب ضعیف شدن و کاهش طول عمر باتری نیز می شود.در واقع خراب شدن شارژر لپ تاپ امری طبیعی است چرا که شارژر جز قطعات مصرفی لپ تاپ می باشد که دارای یک طول عمر مشخصی می باشد.بعد از مدتی از کارکرد آن متوجه می شوید که مانند گذشته کارایی لازم را ندارد,بهتر است در این شرایط نسبت به تعویض شارژر لپ تاپ خود اقدام کنید.

 

مشخصات شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت

 

شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.تمام مراحل ساخت و متریال بکار رفته در آن مشابه ی نمونه ی اصلی خود است و از لحاظ کارکرد و کیفیت هیچ تفاوتی با نمونه ی اصل خود نخوهد داشت.استفاده از برد و سلول با کیفیت در ساخت شارژر,باعث بازدهی و عملکرد باتری لپ تاپ ایسوس شده است و در هنگام کار شاهد گرمای زیاد و یا افت عملکرد سیستم خود نخواهید بود.

 

مشخصات ظاهری شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت

تمام مشخصات فنی شارژر لپ تاپ ایسوس بر روی بدنه ی آن به صورت واضح و خوانا درج شده است.تمام مشخصات درج شده در یخش فنی محصول مطابق با شارژری است که شما دریافت خواهید کرد.همچنین به دلیل حساسیت آداپتور و شارژرها،این محصول پیش از ارسال برای مشتریان توسط متخصصان لپ تاپ بهار در بخش پشتیبانی آزمایش (تست) شده و سپس ارسال می گردد,تا شما بتوانید با رضایت و اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید کنید.

قبل از خرید,نوع پورت شارژر لپ تاپ ایسوس را نیز چک کنید.تشخیص نوع پورت ساده است و از روی عکس هم می توانید به سازگاری آن با مدل لپ تاپ خود پی ببرید.

 

گارانتی شارژر لپ تاپ ایسوس

 

ما با باور و اطمینان به کیفیت قطعات خود برای تمام شارژرهای لپ تاپ ایسوس موجود در مجموعه من جمله شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت 6 ماه گارانتی بی قید و شرط در نظر گرفته ایم.در صورت هر گونه ایرادی در شارژر در سریعترین زمان ممکن آن را با یک نمونه ی سالم تعویض خواهیم کرد.

 

جزییاتی که قبل از خرید شارژر لپ تاپ ایسوس باید بدانید.

 

توجه داشته باشید که خرید یک شارژر فراتر از برند می باشد!مواردی که درهنگام خرید باید به آنها توجه ویژه ای بکنید به صورت زیر است:

1-مطابقت سوکت شارژر با پورت ورودی لپ تاپ(دقت کنید که سوکت به درستی درون پورت ورودی جا بگیرد,در غیر این صورت امکان اتصال کوتاه و آسیب به دستگاهتان وجود دارد)

2-مطابقت ولتاژ شارژر با لپ تاپ(ولتاژ شارژر متناسب با لپ تاپ خود را می توانید از روی شارژر قدیمی اتان بخوانید و در صورت در دسترس نبودن آن,با جست و جو در اینترنت و وارد کردن مدل لپ تاپ می توانید به اطلاعات دقیق باتری لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید).

3-مطابقت آمپر شارژر با لپ تاپ

توجه کنید که ولتاژ شارژر خریداری شده باید دقیقا با ولتاژ شارژر قبلی شما یکسان باشد,این مورد, درباره ی آمپر صدق نمی کند و آمپر شارژر جدید می تواند بالاتر از آمپر شارژر قدیمی شما باشد.

اگر موارد بالا با مشخصات درج شده برای شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت همخوانی دارد,بدین معناست که این شارژر گزینه ی مناسبی برای خرید شما است.

 

 

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما